Pages

Sunday, March 20, 2011

Aku Punya Kawan Baik....

Kawan Baik ialah seseorang yang...........
  • Sanggup kua kn duit loan PTPTN die smata2 nk tolong bayar downpayment RX-Z aku..
  • Sanggup kua dr tempat keje smata2 nk nge'teh ngan aku kt mapley.
  • Bersama2 ponteng skolah ke melaka dengan menunggang suzuki rc.. (Al-Fatihah,semoga ko ditempatkan bsama2 golongan beriman)
  • Mengamalkn konsep 'locker ku,locker mu jua'.
  • Tak putus asa mngajar aku subjek termodinamik,smpai lewat pgi.
  • Sanggup share mkn tgh hari dgn aku,tika same2 mhadapi krisis kewangan.
  • Sanggup same2 menyelesaikan masalah peribadi,biapun smpai ke subuh selama berbulan2.
  • Sanggup menebalkan muka,demi nolong aku ngorat awek..
  • Same2 mgadap puaka umah mase mlm ptama kt umah sewa time stdy dlu. (cilakak pnye antu)
  • Same2 camping kt sg congkak.
  • Akan maki aku klu aku balik kampung tanpa memberitahu mereka. huhuhu
So,ape lak definasi korang ttg kawan baik korang? Diorang tau ke diri mereka ialah kawan baik ko? Sejauh mane kpercayaan kite kt kawan baik kite,kite sorang je yg tau..


    No comments:

    Related Posts with Thumbnails