Pages

Wednesday, March 23, 2011

101 Fakta Ringkas Tentang Aku.....

  1. Mohd Hasrizan Bin Harith nama aku lam ic.
  2. Rizan Harith name aku lam pesbuk.
  3. Family,sdara mara,kaum kerabat,adik beradik n kawan bek panggil aku along..
  4. Kt Cheras orang panggil aku jai..
  5. Kt SP pn orang pnggil aku jai jugak... (Klise)
  6. Gile teknologi.. Semua aku nk blaja..
  7. Orang x kenal aku mesti ingat aku kerek an? Mmg pon..
  8. Suke makan kopok twisties kaler itam..
  9. Minum air coklat dutch lady..
  10. Pemain badminton yang x berapa nk berjaya..
  11. Bola sepak? Da resign da.. Doktor marah..
  12. Karoke? Hanya bila kena dgn masa dan individu..
  13. Majalah UJANG da kira cm buku teks aku.
  14. Obses terhadap kelajuan..
  15. Mudah teruja terhadap imej2 kreatif..
  16. Diam tandanya otak aku sedang sgt aktif berfikir. (kwn2 baik aku tau perangai aku yg 1 ni)
  17. Gile kumpol kasut..
  18. Sbb aku lg suke pakai kasut dr selipar.
  19. Ade 2 orang adik lelaki..
  20. Tp umah aku riuh macam ramai orang.
  21. Aku suke nombor ni..
  22. Suke tengok cerita berunsur perang ngan risikan.
  23. Rompakan terancang cm italian job ngan ocean 11,12,13 pn aku suke gk..
  24. Nur Kasih ialah drama melayu pertama aku layan dr awal smpai abis..
  25. Suke kn aktiviti lasak..
  26. Mase kt skolah aku men hoki sampai daerah.
  27. Suke mengabiskan minyak kereta dengan meliliau.
  28. Aku raja tido dalam umah.
  29. Cepat tido dlm kereta..(klu bkn aku drive la)
  30. Tp kalau drive mlm,Sg.Petani-JB pn xde masalah.
  31. 8 kali bawak RX-Z dr SP-KL.(ulang alik)
  32. Sekali dengan moto Wave 125 pak sdara aku.(ulang alik gak)
  33. Anak paling degil n x dengar kata..
  34. Tp aku la anak yg mak aku paling sayang... Heeeee
  35. Pernah jatuh moto ngan kwn bek aku mase ari jadi die.. Hahaha
  36. Bedrul Hisham ialah pak sedara aku paling kamceng ngan aku.
  37. Siti Maisarah ialah kakak aku..
  38. 36 dan 37 ialah anak beranak..
  39. Aku ade citarase yg unik dalam muzik..
  40. Berangan pakai Nissan Skyline tetiap ari..
  41. Suzuki Hayabusa pun..
  42. Pernah ade cita2 nk jadi angkasawan... (hape nye bengong time 2)
  43. X berapa nk pandai melukis.
  44. Suke bau minyak gear auto ngan ubat gegat.
  45. Jangan tipu aku tentang enjin kereta..
  46. Akan terdorong untuk mkn bihun berbanding nasi lemak klu sarap kt tmpat kerja.
  47. Bekas pelajar Sekolah Menengah Teknik Port Dickson.
  48. Suka cicah goreng pisang ngan kicap+cili padi tumbuk..
  49. Minat gaya lakonan George Clooney,Brad Pitt ngan Tom Cruise.
  50. X berenti gelak klu tgk JOZAN 
  51. Suke idea2 Nabil dalam Raja Lawak..
  52. Din Beramboi sentiasa dlm kenangan aku..
  53. Pale otak heng jab........... (~_~")
  54. Ade sifat kepimpinan,tp xnk tunjuk...
  55. Idola aku Nabi Muhammad SAW.
  56. Pernah jadi mekanik seblom keje kilang..
  57. Kekadang uat part time mekanik gk..
  58. Lebih suke mgadap pc dr tv.
  59. Minat gile keeper England,Joe Hart.
  60. Respek cara Carles Puyol,John Terry,Fabio Cannavaro satelkn striker.
  61. Kalau aku dok Hollywood,aku nk ngorat J-Lo.
  62. Klu dok india aku nk ngorat Priety Zinta.
  63. TopGear ialah rancangan Tv pebret aku..
  64. Aku nk jadi The Stig,bole x?
  65. Leverage ngan Numbers ialah drama bersiri omputih yg aku xbley miss..
  66. CSI-Miami juge bgitu..
  67. Taun 2008 aku bercita2 nk jd Horatio Caine.. cool beb..
  68. Kagum pada kepantasan Ryan Gigs,Roberto Carlos bila diorang beraksi atas padang.
  69. Akan menjerit bile Lionel Messi n Ronaldinho meng'ayam2 kn defend yg kayu..
  70. Aku ade Proton Waja ngan Yamaha RX-Z.
  71. Aku x suke mkn ubat..
  72. Seorang skaters yg pernah aktif gile mluncur..
  73. Senang tekan hon klu ade org thegeh2 bawak kereta kt line laju.
  74. X reti men gitar.. Jgn sesekali pass gitar kt aku klu xnk kne hempuk..
  75. Sggup xtido malam men game Metal Gear Solid..
  76. Minat kt senjata api... (pehhhh)
  77. Kalau kaya,aku nk beli sbijik Bugatti Veyron,Aston Martin DBs..
  78. Siyesss aku myampah tgk laki jambu n lembut..
  79. Pakai no maxis dr tahun 2002...
  80. Ekceli da xde idea ni...
  81. Suke melalak sorang2 lam kereta.
  82. Aku x reti mmbela binatang peliharaan selain ikan.
  83. Aku x reti letak cash byk2 dlm wallet..
  84. Aku bkongsi ari jadi ngan 2 org lagi spupu aku...
  85. Yang lebih best,tahun yg same...
  86. Ni la tahun aku lahir..
  87. Aku bole dikata orang yg pemalas g keje sbnarnye..
  88. Kadang2 payah bgun pagi.. (Kadang2??)
  89. Ade locker rahsia serta kotak yg penuh rahsia.. (hehehehe)
  90. Jenis manusia yg lapar tgh2 malam..
  91. Susah uat kputusan bile mmbeli belah..
  92. Aku x reti simpan duit dlm tabung..
  93. Aku mabuk darah ok...
  94. Tikus ialah binatang pngotor... Aku xsuka tikus.. 
  95. Aku ade patrick star,pelik kn?
  96. Paling best.... Kwn2 baik aku pada mulanya orang yg paling x ngam ngan aku..
  97. Aku sayang abah aku,ibu aku,adik2 aku... :)
  98. Bak kate adik aku,aku ialah manusia yg bole dengar 1 lagu berulang2 kali tnpa rase myampah..
  99. Alang (adik aku) betul2 ikot prangai aku dr kecik smpai ke besar.. (mak aku yg cakap)
  100. Aku suke nengok kartun spongebob squarepants..
  101. Last one... Aku manusia yg blaja dr pngalaman n persekitaran. Sbb 2 kwn2 ckp aku matang seblum usia (^_^)Y
Aku da mnyahut cabaran seorang mmber blogger... Satel suda.. Penat nk pikir,tp seronok.. Try la uat,ps2 share link ngan aku k. hehehe

1 comment:

Anonymous said...

aku pun bekas student teknik PD..
SMTPD sekolah kami, ilmu diterajui..hehehe

Related Posts with Thumbnails