Pages

Sunday, August 22, 2010

Epilog : Hidup Perlukan Kemajuan (^_^)Y


Assalamualaikum,Selamat Sejahtera,Vannakam,Koniechiwa,Ni Hao Ma. 
Maka dengan ini,bermula lah pengorbanan ku melakar revolusi keatas diri ku dengan ada nya blog aku sendiri nih. Dizaman serba moden ni,aku juga tidak mahu ketinggalan berkongsi 
pengalaman,idea dan mungkin juga info2 yang aku rasa kena pada masa dan ketika nya. Kira alert la pada hal ehwal semasa.. Ok?

Pikir len dr yang len



Ohye 1 Perkara Lagi: Masa SPM subjek BM aku xdapat A1 pun,so pengunaan Bahasa aku dalam blog ni  agak bersepah. Ade nye kosa kata yg berselerak,Tata Bahasa yang lemah,Serta ade nya pengunaan ayat2 biadap dan mampu meruntun hati seseorang. Jadi aku minta,pelawat sila berpandangan jauh dan senantiasa berfikir di luar kotak. Dan aku sangat2 berterus terang. Juga benci org Hipokrit..

No comments:

Related Posts with Thumbnails