Pages

Saturday, April 16, 2011

Maharaja Lawak




Utk Maharaja Lawak aku list kn 5 pserta pebret aku.. 

  • JoZan-kombinasi duo terbaik dalam malaysia,2-2 bole feed n kill. Jozan bole jdik orang lain,sesape je. Zizan,stiap ayat yg kua dr mulut die,gaya die nmpak versetail. haha
  • Nabil-idea yg mcurah2,smpai xcukop mase.
  • Sepah-kombinasi trio,walaupun kekadang Jep kasar skit,Mamat dgn trademark duduk myangkung die,n Jep sbgai mangsa buli. Klu faham btul2,ade isi dlm lawak diorang.
  • Jambu-karekter lawak mmbabitkan fizikal,tgk muka pn kite da gelak. Stiap pgerakan,siyes bole buat org pecah perot.
  • Man-walaupn man baru lg, tekanan nk bsaing ngan senior2 die,tp aku minat pnyampaian man. Ade idea,cume kadang2 xtau nk tjemahkan. Kurang pngalaman lg kot.
Nmpak kt situ? Bole dikatakan rata2 yg mnonton akan listkn name2 diatas sbgai pebret,same cm aku..


Bottom 3?

  • Amir
  • XN3
  • WAi
Ok,XN3(No Entry) ngan Wai da kua mlm td. Spt yg aku jngkakan. Cuma tnggal amir je blum kua lg. Aku xtau la genre lawak ape yg die smpaikn. Npe die masih ade lam Gelanggang? Sape la yg vote utk die an.. Yes.. Org akn ckp,'Bia la long,duit diorang'.. Ceh... Kesan nye kt peserta lain yg ade potensi lbih baik tp gagal sbb undian x memihak kt mreka. Shilake kn.. Mujur format Maharaja Lawak ni,undian sms dan markah dr juri. Aku ingt kalau based on undian sms jgk la,jahanam..


Yg pling aku hrap sgt keluar minggu depan is Amir! I’m Sorry.. Time Raja Lawak pon aku tak tau kenapa dier bule layak ke Top 3… xbole blah langsung..kalau orang gelak pon aku tak sure la diorang gelakkan lawak dier..or gelakkan kebodohan die..so aku harap sangat dier keluar… atleast,kurang sikit dosa aku memaki hamun or myumpah die.

Tutup cite Maharaja Lawak...

*****************************************************************************************************


No comments:

Related Posts with Thumbnails